Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1039 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-03 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:687:391 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Industria îmbrăcămintei, confecții. Fabricarea articolelor de toaletă. Cosmetică (150) |
Îmbrăcăminte. Costume. Costume naționale. Modă. Podoabe (276) |
SM ISO690:2012 ГЛИЖИН, Мариана. Организация проектно-исследовательской деятельности – инструмент повышения качества образования (из опыта работы). In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2019, nr. 2(21), pp. 70-84. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(21) / 2019 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:687:391 | ||||||
Pag. 70-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects on today's society and its desperate need for thinkers, artistic and proactive personalities that are trained to critically deliberate, be logical and intuitive. Therefore, modern didactic methods prioritize focusing on the student and advancing core competencies by utilizing research and development technologies as the main instrument for education quality improvement. Every single student is offered the opportunity to progress intellectual and creative skills and the need for constant selfimprovement, social adaptation and self-expression. |
||||||
Cuvinte-cheie технология, метод, проект, поиск, исследование, продукт |
||||||
|