Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
567 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-16 10:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.02:004.8 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Inteligență artificială (310) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel, BOCANCEA, Andrian. Utilizarea roboților lego®mindstorms®ev3 la efectuarea experimentelor fizice școlare în gimnaziu. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2019, nr. 2(21), pp. 52-60. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(21) / 2019 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.02:004.8 | ||||||
Pag. 52-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The number of educational institutions in Moldova, which have robotics kits growing. It represents nteres use of these devices in the field of physics teaching. One of the applications of robots is the school physics experiment. Practice shows increased student interest in robots. This factor can enhance students' motivation to study physics by involving them in the performance of physical experiments using robots. |
||||||
Cuvinte-cheie Utilizarea roboților LEGO MINDSTORM EV3, dezvoltarea capacităților creative, experimentul fizic școlar |
||||||
|