Utilizarea roboților lego®mindstorms®ev3 la efectuarea experimentelor fizice școlare în gimnaziu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
567 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-16 10:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.02:004.8 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Inteligență artificială (310)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel, BOCANCEA, Andrian. Utilizarea roboților lego®mindstorms®ev3 la efectuarea experimentelor fizice școlare în gimnaziu. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2019, nr. 2(21), pp. 52-60. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(21) / 2019 / ISSN 1857-3843

Utilizarea roboților lego®mindstorms®ev3 la efectuarea experimentelor fizice școlare în gimnaziu

CZU: 373.5.02:004.8

Pag. 52-60

Bocancea Viorel1, Bocancea Andrian2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Centrul de excelență în domeniul TIC Tekwill
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2020


Rezumat

The number of educational institutions in Moldova, which have robotics kits growing. It represents nteres use of these devices in the field of physics teaching. One of the applications of robots is the school physics experiment. Practice shows increased student interest in robots. This factor can enhance students' motivation to study physics by involving them in the performance of physical experiments using robots.

Cuvinte-cheie
Utilizarea roboților LEGO MINDSTORM EV3, dezvoltarea capacităților creative, experimentul fizic școlar