Experimental Study of the Use of Proverbs in Forming the Communicative Competence at University Level
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1272 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 22:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111+398 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034)
Limba engleză (691)
Folclor propriu-zis (725)
SM ISO690:2012
HERŢA, Lilia. Experimental Study of the Use of Proverbs in Forming the Communicative Competence at University Level. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 3(43), pp. 95-100. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(43) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Experimental Study of the Use of Proverbs in Forming the Communicative Competence at University Level

Studiu experimental al utilizării proverbelor în formarea competenței de comunicare în
învățământul universitar

CZU: 37.016:811.111+398

Pag. 95-100

Herţa Lilia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2020


Rezumat

The article describes an experimental study conducted through surveys, which were used to determine the degree to which the proverbs are used and how they are used to improve and form the communicative competence in the study of English. Through this research, it was established how effective the foreign language teachers from two universities (State Pedagogical University „Ion Creanga” and Free International University of Moldova) use the proverbs in the formation of the communicative competence in the foreign language. The research also examines how students who study English at the universities mentioned above have experienced the use of proverbs during their classes

În acest articol se descrie un studiu experimental realizat prin sondaje pentru profesori, care au fost utilizate pentru a determina nivelul în care se folosesc proverbele și modul în care sunt utilizate pentru a îmbunătăți și forma competența de comunicare ale studenților în învățarea limbii engleze. Prin această cercetare, s-a stabilit cât de eficient folosesc profesorii de limbi străine din două universități (Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” și Universitatea Liberă Internațională din Moldova) proverbele în formarea competenței de comunicare în limba străină. Cercetarea examinează, de asemenea, și modul în care studenții care învață limba engleză în universitățile menționate mai sus au experimentat utilizarea proverbelor în timpul lecțiilor.

Cuvinte-cheie
communicative competence, proverbs, teacher survey, research, questionnaire models,

competența de comunicare, proverbe, sondaj pentru profesori, cercetarea, modele de chestionare