La perspective actionnelle en didactique des langues étrangères
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
654 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-08 09:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'243 (45)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Lingvistică. Limbi (5107)
SM ISO690:2012
ZAHARIA, Natalia. La perspective actionnelle en didactique des langues étrangères. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2016, nr. XVI(1), pp. 143-144. ISSN 1857-0976.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice
Numărul XVI(1) / 2016 / ISSN 1857-0976

La perspective actionnelle en didactique des langues étrangères

CZU: 37.02:81'243

Pag. 143-144

Zaharia Natalia
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 ianuarie 2020


Rezumat

Aujourd’hui, alors que le monde évolue constamment, l’être humain doit pouvoir s’adapter à une réalité complexe et globale, qui nécessite une mobilité accrue, et la connaissance des langues est sans aucun doute un atout pour la réussite de cette adaptation. En 2001, le Conseil de l’Europe a élaboré le Cadre européen commun de référence pour les langues (CECRL). Ce cadre propose un ensemble de concepts et d’outils spécifiques pour revitaliser l’enseignement / apprentissage des langues. CECRL adopte une „perspective orientée vers l’action” qui vise à préparer les étudiants à être des acteurs sociaux en leur fournissant des tâches réelles pendant les cours de langue. Cette approche commence progressivement à remplacer les exercices et activités traditionnels et offre de nouvelles perspectives pour l’enseignement / apprentissage des langues.

Astăzi cînd lumea se află într-o continuă schimbare fiinţa umană trebuie să fie capabilă să se adapteze la o realitate complexă şi globală, fapt ce necesită o mobilitate sporită, iar cunoaşterea limbilor străine este, fără îndoială, un avantaj pentru succesul acestei adaptări. În 2001, Consiliul Europei a elaborat Cadrul European Comun de Referinţă pentru Limbi (CECRL). Acest cadru propune un set de concepte şi instrumente specifice pentru a revitaliza predarea/învăţarea limbilor străine. CECRL adoptă o „perspectivă orientată spre acţiune” care are ca scop pregătirea studenţilor pentru a fi actori sociali prin realizarea însărcinărilor reale în timpul lecţiilor de limbă străină. Această abordare începe să înlocuiască, treptat, exerciţiile şi activităţile tradiţionale, oferă noi perspective de predare/învăţare a limbilor străine.

Cuvinte-cheie
connaissances, langues, Cadre européen commun de référence pour les langues,

cunoaştere, limbi străine, Cadrul European Comun de Referinţă pentru Limbi