Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 13:35 |
SM ISO690:2012 VEGH, Eva. Impactul stresului educaţional asupra unor indici neurofiziologici la elevi
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2009, nr. 6(26), pp. 267-277. ISSN 1814-3237. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii) | ||||||
Numărul 6(26) / 2009 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X | ||||||
|
||||||
Pag. 267-277 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
EEG (Electroencephalography) method in diagnostic is based on the brain's biopotential nature. There is a link
betneen little beats of EEG and neuron activity, and the slow potential of the cortices emphasizes the visible processes in
multilateral dendritic net. |
||||||
|