Impactul stresului educaţional asupra unor indici neurofiziologici la elevi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
747 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 13:35
SM ISO690:2012
VEGH, Eva. Impactul stresului educaţional asupra unor indici neurofiziologici la elevi . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2009, nr. 6(26), pp. 267-277. ISSN 1814-3237.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii)
Numărul 6(26) / 2009 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X

Impactul stresului educaţional asupra unor indici neurofiziologici la elevi

Pag. 267-277

Vegh Eva
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

EEG (Electroencephalography) method in diagnostic is based on the brain's biopotential nature. There is a link betneen little beats of EEG and neuron activity, and the slow potential of the cortices emphasizes the visible processes in multilateral dendritic net.