Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
919 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-02 14:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:351.77 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Activități specifice administrației publice (1080) |
SM ISO690:2012 SPĂTARU, Petru, VOLONTIR, Nina, SPÎNU, Oxana. Problema deşeurilor şi gunoiului abordată cu elevii în procesul educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 91-95. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525247 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525247 | ||||||
CZU: 37.015:351.77 | ||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deşeurile şi gunoaiele împrăştiate în mediu provoacă poluarea aerului, a apelor de suprafaţă şi a celor subterane, a solului, afectând ecosistemele şi sănătatea populaţiei. Menţinerea curăţeniei este o sarcină elementară a fiecărui cetăţean, iar evitarea poluării mediului se realizează şi printr-o educaţie ambientală adecvată, prin dezvoltarea conştiinţei civice. Astfel, rolul educaţiei ambientale pentru protejarea mediului este evident şi argumentat, reflectând formarea viitorului cetăţean capabil să perceapă că viaţa şi sănătatea generaţiilor următoare depinde, într-o mare măsură, de opţiunile sale. Materialul prezentat în lucrare poate servi drept suport didactic aplicativ (pentru profesori, diriginţi, învăţători, educatori) în organizarea şi desfăşurarea activităţilor extraşcolare, inclusiv în cadrul ieşirilor în teren cu elevii pentru a investiga situaţia de mediu din orizontul natal. |
||||||
Cuvinte-cheie Deşeu, gunoi, educaţie pentru protejarea mediului, discuţie dirijată, strategia PRES, waste, garbage, education for environmental protection, guided discussion, strategy PRES |
||||||
|