Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1221 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Corelarea profilului absolventului cu sistemul de competenţe şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 50-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525259 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525259 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 50-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profilul absolventului de la diferite trepte de învățământ exprimă în ce măsură educabilul s-a apropiat de idealul educaţional pe parcursul treptei respective. Din idealul educaţional derivă formarea competenţelor-cheie, iar profilul de formare al absolventului este axat pe competenţele-cheie. Prezintă interes relaţia profilului de formare al absolventului cu competenţele specifice disciplinelor predate, care derivă din competenţele-cheie/transversale. Profilul absolventului nu poate fi reprezentat printr-o sumă de competenţe specifice disciplinelor predate la treapta dată, ci ar trebui să reprezinte o sinteză a acestor competenţe. |
||||||
Cuvinte-cheie profilul absolventului, idealul educaţional, competenţe-cheie, competenţe specifice disciplinelor, graduate profile, educational ideal, key competences, subject-specific competences |
||||||
|