Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1527 89 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 00:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:373.3 (2) |
Organizarea instruirii (552) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Profilul de formare al absolventului – cadru generator al elementelor de noutate ale curriculumului pentru învăţământul primar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 32-36. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521045 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521045 | ||||||
CZU: 37.091:373.3 | ||||||
Pag. 32-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se abordează conceptul de ”profil al absolventului” – un nou concept cu valenţe semantice de finalitate în sistemul de învăţământ, definit ca o componentă reglatoare a Curriculumului Naţional. Se relevă rolul fundamental al profilului absolventului în procesul dezvoltării curriculare la nivelul primar de învăţământ (2018), în vederea realizării conexiunii sistemului curricular de finalităţi la aşteptările societăţii privind parcursul şcolar al elevilor din perspectiva tipului de personalitate care se propune a fi format. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ primar, curriculum, profilul absolventului, competență școlară, competenţe-cheie/transversale/ transdisciplinare, competenţe specifice disciplinei, unităţi de competenţă, obiectivele lecţiei, atitudini, valori, primary education, curriculum, graduate profile, school competence, key/transversal/ transdisciplinary competences, discipline-specific competences, units of competences, lesson objectives, attitudes, values |
||||||
|