Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
779 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (894) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601) |
SM ISO690:2012 BULAT-GUZUN, Ana. Proiectul – metodă modernă de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 6-8. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 6-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul demersului bazat pe competenţe, proiectul constituie, datorită complexităţii sale, un instrument de evaluare reprezentativ. Individual sau de grup, proiectul traversează o suită de etape din momentul conceperii şi până la evaluarea sa. Aplicarea acestuia mizează pe schimbări esenţiale referitoare la rolul profesorului şi al studenţilor. Profesorul modern optează pentru evaluare prin intermediul proiectului grație finalităţilor acestuia: a spori autonomia, responsabilitatea, iniţiativa şi activitatea studenţilor, plasându-i într-un context social exterior sălii de curs. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, evaluare, competențe., project, assessment, competencies. |
||||||
|