Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
759 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 13:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.954.4:373.3 (1) |
Psihologie (3477) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ramona Elena. Interpretări psihologice ale creativității și stimularea creativității în clasele primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 134-138. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.954.4:373.3 | ||||||
Pag. 134-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea este considerată de foarte mult timp un fenomen extraordinar și original. În zilele noastre, creativitatea pare să fie o nevoie socială, devenind o problemă de cercetare progresivă. Pe lângă faptul că termenul creativitate repre-zintă un subiect abordat controversat de către numeroși cercetători, în articol vor fi prezentate câteva interpretări psihologice ale creativității și importanța stimulării creative în clasele primare. În plus, stimularea creativității este aplicată copiilor din școala primară și este influențată de potențialul creativ. Creativitatea este ceva ce putem descoperi la fiecare copil, nu doar la cei care sunt inteligenți sau talentați. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, stimularea creativității, potenţial creativ, originalitate, inteligenţă, elevi, clase primare, creativity, creativity stimulation, creative potential, originality, intelligence, pupils, primary classes |
||||||
|