Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 01:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.43 (36) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
SM ISO690:2012 FILIPSKI, Tatiana. Muzeul ca instituție fundamentală de realizare a educației muzeale: delimitări conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 123-129. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.43 | ||||||
Pag. 123-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reprezintă o analiză teoretică ce include explicația și delimitarea conceptelor de muzeu, patrimoniul muzeului, pedagogia muzeului. Se face referire la geneza definirii muzeului și la strategiile educației muzeale. Strategia educației muzeale se referă la promovarea patrimoniului muzeal prin consolidarea parteneriatului și a colaborării optime între muzeu, școală, familie, comunitate |
||||||
Cuvinte-cheie muzeu, educație muzeală, pedagogie muzeală, patrimoniu muzeal, strategii ale educației muzeale, familie, instituție de învățământ, museum, museum education, museum pedagogy, museum heritage, strategies of museum education, family, educational institution |
||||||
|