Muzeul ca instituție fundamentală de realizare  a educației muzeale: delimitări conceptuale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
816 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 01:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.43 (36)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
SM ISO690:2012
FILIPSKI, Tatiana. Muzeul ca instituție fundamentală de realizare  a educației muzeale: delimitări conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 123-129. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Muzeul ca instituție fundamentală de realizare  a educației muzeale: delimitări conceptuale

The museum as a fundamental institution of realisation of museum education:  delimitation of concepts

CZU: 37.013.43

Pag. 123-129

Filipski Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

Acest articol reprezintă o analiză teoretică ce include explicația și delimitarea conceptelor de muzeu, patrimoniul muzeului, pedagogia muzeului. Se face referire la geneza definirii muzeului și la strategiile educației muzeale. Strategia educației muzeale se referă la promovarea patrimoniului muzeal prin consolidarea parteneriatului și a colaborării optime între muzeu, școală, familie, comunitate

This article represents a theoretic analysis, which includes explanation and the delimitation of the concepts of museum, museum heritage, museum pedagogy. It also refers to the genesis of museum definition and the strategies of the museum education. The strategy of museum education refers to the promotion of museum heritage by strengthening partnership and optimal collaboration between museums, schools, families and members of community

Cuvinte-cheie
muzeu, educație muzeală, pedagogie muzeală, patrimoniu muzeal, strategii ale educației muzeale, familie, instituție de învățământ,

museum, museum education, museum pedagogy, museum heritage, strategies of museum education, family, educational institution