Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
863 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-17 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 . Planul-cadru şi nevoia de cunoaştere a elevului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 16-23. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 16-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în atenţia cititorilor specificul planului-cadru, ca document reglator esenţial ce vizează organizarea procesului educaţional. Autorul analizează schimbările intervenite în planul-cadru, în contextul reformei care sprijină necesităţile de cunoaştere şi de formare ale copilului. În final, autorul iterează ideea că doar un document flexibil, deschis abordărilor cross-curriculare va contribui cu adevărat la satisfacerea nevoilor de cunoaştere şi de formare personală ale viitorului cetăţean al ţării. |
||||||
Cuvinte-cheie Codul Educaţiei, Curriculum Naţional, formativ, achiziţii fundamentale, Framework Plan, Education Code, National Curriculum, formative, fundamental acquisitions |
||||||
|