Planul-cadru şi nevoia de cunoaştere a elevului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
863 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-17 18:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (260)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
. Planul-cadru şi nevoia de cunoaştere a elevului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 16-23. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455

Planul-cadru şi nevoia de cunoaştere a elevului

The School Framework Plan and the Student’s Need for Knowledge

CZU: 37.016.046

Pag. 16-23

12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Articolul pune în atenţia cititorilor specificul planului-cadru, ca document reglator esenţial ce vizează organizarea procesului educaţional. Autorul analizează schimbările intervenite în planul-cadru, în contextul reformei care sprijină necesităţile de cunoaştere şi de formare ale copilului. În final, autorul iterează ideea că doar un document flexibil, deschis abordărilor cross-curriculare va contribui cu adevărat la satisfacerea nevoilor de cunoaştere şi de formare personală ale viitorului cetăţean al ţării.

The article draws attention to the peculiarities of the framework plan as an essential regulating document for the organization of the educational process. The author analyzes the changes in the framework plan in the context of a reform supporting the child’s need for knowledge and education. Finally, the author concludes that only a flexible document open to cross-curricular approaches would truly contribute to meeting the need for personal knowledge and training of the future citizens of the country.

Cuvinte-cheie
Codul Educaţiei, Curriculum Naţional, formativ, achiziţii fundamentale,

Framework Plan, Education Code, National Curriculum, formative, fundamental acquisitions