Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-12 16:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (84) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4235) |
SM ISO690:2012 PADURARU, Vitalie. Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 42-45. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 42-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are intenţia de a spori încrederea cadrelor didactice în utilizarea instrumentelor digitale la lecţie, de a îmbogăţi colecţia de tehnici de învăţare autentică şi responsabilă, de a îmbunătăţi activitatea cotidiană a profesorilor şi a-i orienta spre inovaţie. Instrumentele Web 2.0 fac parte dintr-un demers euristic de învăţare, determinând elevii să descopere continuu, ceea ce face ca procesul de predareînvăţareevaluare să fie unul modern, interactiv, axat pe cel ce învaţă, pe cooperare şi colaborare – aspecte specifice educaţiei constructiviste. De asemenea, sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru elaborarea produselor cu ajutorul diverselor instrumente, reliefând avantajele aplicării lor la disciplinele tehnice speciale |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente Web 2.0, competenţă digitală, comunicare, colaborare, cadrul ERRE, Web 2.0 tools, tasks, digital competence, communication, collaboration, ERRE framework |
||||||
|