Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
755 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-04 18:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 CALEACHINA, Olga. Managementul rezultatelor școlare: experiențe și practici internaționale. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 104-111. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 104-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este o examinare sistematică a valorii sau a caracteristicilor unui proces, a unui plan de acțiune (program) sau a unui obiect, este parte a unui proces decizional. Ea include emiterea unui aviz asupra valorii, prin colectarea sistematică și analizarea informațiilor despre ea în raport cu anumite criterii. Evaluatorul are obligația morală de a menține obiectivitatea sarcinii primite și de a aborda în mod etic procesul de evaluare. Fără acest lucru, întregul proces de evaluare este incorect și poate degenera într-o încercare de manipulare sau de realizare a obiectivelor personale. |
||||||
Cuvinte-cheie management, evaluare, proces educaţional, performanţă, rezultate școlare, autoevaluare, standarde, management, évaluation, processus éducatif, performance, résultats scolaires, autoévaluation, standard |
||||||
|