Managementul rezultatelor școlare: experiențe și practici internaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
755 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 18:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
CALEACHINA, Olga. Managementul rezultatelor școlare: experiențe și practici internaționale. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 104-111. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Managementul rezultatelor școlare: experiențe și practici internaționale

Le management des résultats scolaires: expériences et practiques internationales

CZU: 37.091

Pag. 104-111

Caleachina Olga
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Evaluarea este o examinare sistematică a valorii sau a caracteristicilor unui proces, a unui plan de acțiune (program) sau a unui obiect, este parte a unui proces decizional. Ea include emiterea unui aviz asupra valorii, prin colectarea sistematică și analizarea informațiilor despre ea în raport cu anumite criterii. Evaluatorul are obligația morală de a menține obiectivitatea sarcinii primite și de a aborda în mod etic procesul de evaluare. Fără acest lucru, întregul proces de evaluare este incorect și poate degenera într-o încercare de manipulare sau de realizare a obiectivelor personale.

L’évaluation est une examination systématique d’une valeur ou des caractéristiques d’un processus, d’un projet d’action ou d’un objet, est une partie d’un processus décisif. Elle inclut l’émission d’un avis sur la valeur par la collecte systématique et l’nalyse des informations en corrélation avec certains critères. L’évaluateur a une obligation morale de maintenir l’objectivité de la tâche reçue et d’aborder éthiquement le processus d’évaluation. Sans cette chose, le processus entier d’évaluation est incorrecte et peut dégénérer dans une épreuve de manipulation ou de réalisation des objectifs personnels.

Cuvinte-cheie
management, evaluare, proces educaţional, performanţă, rezultate școlare, autoevaluare, standarde,

management, évaluation, processus éducatif, performance, résultats scolaires, autoévaluation, standard