Managementul școlii de arte „A. Stârcea” din mun. Chișinău: semnificații și aprecieri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
660 7
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-30 22:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:373.67:78 (1)
Management (1901)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Muzică (1814)
SM ISO690:2012
MÎNDRESCU, Iulia. Managementul școlii de arte „A. Stârcea” din mun. Chișinău: semnificații și aprecieri. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 108-112. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Managementul școlii de arte „A. Stârcea” din mun. Chișinău: semnificații și aprecieri

Management of School of Arts „Alexei Stârcea”: meaning and appreciation

CZU: 005:373.67:78

Pag. 108-112

Mîndrescu Iulia
 
Şcoala de arte "A. Stârcea", Chișinau
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol se abordează semnificațiile managementului curriculumului școlii de arte, corespondența finalităților pedagogice cu planul de învăţământ al Şcolii de Arte „A. Stârcea”, oportunitatea diferențierii instruirii și rezultatele investigaționale privind aprecierea activității școlii de către subiecții educaționali.

The management’s significance of the curriculum in the art school, the correspondence of the pedagogical and the curriculum of the „A. Stârcea”, the opportunity to differentiated he training and the investigation results regarding the appreciation of the school activity by the educational subjects is be in gad dressed.

Cuvinte-cheie
managementul curriculumului școlii de arte, plan de învăţământ, educație estetică/artistică, valori,

arts’ school curriculum management, curriculum, aesthetic/artistic education, values