Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
660 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-30 22:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:373.67:78 (1) |
Management (1901) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Muzică (1814) |
SM ISO690:2012 MÎNDRESCU, Iulia. Managementul școlii de arte „A. Stârcea” din mun. Chișinău: semnificații și aprecieri. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 108-112. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 005:373.67:78 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se abordează semnificațiile managementului curriculumului școlii de arte, corespondența finalităților pedagogice cu planul de învăţământ al Şcolii de Arte „A. Stârcea”, oportunitatea diferențierii instruirii și rezultatele investigaționale privind aprecierea activității școlii de către subiecții educaționali. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul curriculumului școlii de arte, plan de învăţământ, educație estetică/artistică, valori, arts’ school curriculum management, curriculum, aesthetic/artistic education, values |
||||||
|