Repausul de dans – formă organizată de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
820 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:793.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
BENCHECI, Ion, URSU, Ludmila. Repausul de dans – formă organizată de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 22-26. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455

Repausul de dans – formă organizată de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar

The Dancing Rest as an Organized Form of Motor Activity in Classroom-based Lessons in Primary School

CZU: 373.3.02:793.3

Pag. 22-26

Bencheci Ion, Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2019


Rezumat

În articol se propune şi se argumentează o nouă formă de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar – repausul de dans. Se prezintă definiţia conceptului, se relevă diferenţele în raport cu semnificaţia unor termeni similari, se evidenţiază formele de organizare concretă la clasă. Pentru exemplificare, se propun câteva mostre de minute coregrafice în contexte particulare de practică educaţională.

The article proposes and argues a new organized form of motor activity in classroom-based lessons at the primary education level – the dancing rest. We present a definition of the new concept, revealing the difference in relation to the meaning of other similar terms encountered in specialized literature, and we specify a number of forms of organization of the dancing rest in the classroom. Some variants of choreographic minutes are presented as examples for certain contexts of educational practice

Cuvinte-cheie
vârsta școlară mică, învăţământ primar, succes şcolar, activitate motrice, minut fizic, pauză dinamică, educaţie coregrafică, mişcare de dans, repaus de dans, minut coregrafic, pauză coregrafică, pauză dansantă,

young school age, primary education, school success, motor activity, physical minute, dynamic break, choreographic education, dance movement, dancing rest, choreographic minute, choreographic break, dance break