Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
774 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 11:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Soluţionarea problemelor complexe: strategie şi competenţă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 14-17. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 14-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Privită drept competenţă pentru secolul al XXIlea, soluţionarea problemelor complexe trebuie şi poate să fie formată prin studiul disciplinelor şcolare, aplicându-se strategii eficiente. Pe aria curriculară Limbă şi comunicare sunt importante în acest sens activităţile de înţelegere şi interpretare a textelor literare, a problemelor reflectate în ele, elaborarea textelor funcţionale şi exprimarea unui punct de vedere argumentat. Strategiile de lucru la clasă urmează a fi concepute ca un sistem de sarcini de informare, documentare, formulare a problemelor şi soluţiilor, de analiză şi argumentare a soluţiilor propuse. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, aria limbă şi comunicare, soluţionarea problemelor complexe, strategie, competenţă, curriculum, curricular area of Language and Communication, complex problem solving, strategy, competence |
||||||
|