Provocările învăţării autoreglate pentru studenţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
832 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.111 (18)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica. Provocările învăţării autoreglate pentru studenţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 2-5. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455

Provocările învăţării autoreglate pentru studenţi

Challenges of Self-regulated Learning for Students

CZU: 378.147.111

Pag. 2-5

Reaboi-Petrachi Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2019


Rezumat

Atingerea performanţei academice la nivel universitar presupune un demers logic al studentului spre însuşirea activă, stăpânirea conţinutului curricular, precum şi autoreglarea acestui demers, adică a propriului proces de învăţare. La fiecare etapă de învăţare şi corespunzător formei de bază a activităţii de învăţare desfăşurate, subiectul îşi formează şi își dezvoltă mecanisme specifice de reglare, priceperi şi deprinderi de autoreglare prin intermediul unor limite de timp bine stabilite

At academic level, achieving academic performance implies a certain logic of the student’s movement towards active learning, mastery of curricular content, and self-regulation of this movement, that is, of its own learning process. At each stage of learning and according to the basic form of the learning activity, the subject develops and develops specific mechanisms for regulation, skills and self-regulation skills, through well-established time limits

Cuvinte-cheie
învăţare autoreglată, studenţi autonomi, automotivare, motive de învăţare, dimensiunile autoreglării, teoria motivaţiei, modele ale învăţării, managementul timpului,

self-regulation, autonomous students, self-motivation, learning motivation, dimensions of self-regulation, motivation theory, learning patterns, time management