Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
832 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.111 (18) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica. Provocările învăţării autoreglate pentru studenţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.111 | ||||||
Pag. 2-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Atingerea performanţei academice la nivel universitar presupune un demers logic al studentului spre însuşirea activă, stăpânirea conţinutului curricular, precum şi autoreglarea acestui demers, adică a propriului proces de învăţare. La fiecare etapă de învăţare şi corespunzător formei de bază a activităţii de învăţare desfăşurate, subiectul îşi formează şi își dezvoltă mecanisme specifice de reglare, priceperi şi deprinderi de autoreglare prin intermediul unor limite de timp bine stabilite |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare autoreglată, studenţi autonomi, automotivare, motive de învăţare, dimensiunile autoreglării, teoria motivaţiei, modele ale învăţării, managementul timpului, self-regulation, autonomous students, self-motivation, learning motivation, dimensions of self-regulation, motivation theory, learning patterns, time management |
||||||
|