Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-21 09:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.262:91 (1) |
Educație (14645) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (435) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina, SOCHIRCĂ, Elena. Aplicarea fişelor de evaluare criterială la lecţiile de geografie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 74-79. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.262:91 | ||||||
Pag. 74-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este activitatea prin care se emit judecăţi de valoare despre procesul şi produsele învăţării elevului pe baza unor criterii calitative prestabilite, în vederea luării unor decizii în funcţie de semnificaţia acordată demersului evaluativ. În ultimele decenii, evaluarea a devenit una din problemele majore în educaţie. Multiplele schimbări de concepţii sociale, politice, economice etc. determină transformări şi în planul evaluării. În lucrare sunt prezentate câteva tehnici de evaluare complementară, bazată pe fişe de evaluare criterială. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, proiect tematic, portofoliu, filme didactice, evaluation, theme-based project, portfolio, didactical films |
||||||
|