Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
582 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 20:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265 (36) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
SM ISO690:2012 CHIOSA, Cristina. Parteneriatul şcoală-comunitate în educaţia elevilor pentru soluţionarea conflictelor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 3(103), pp. 17-20. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(103) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.265 | ||||||
Pag. 17-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunitatea reprezintă cadrul cultural, spiritual şi geografic de dezvoltare a elevului, iar prin caracteristicile ei poate susţine interesele şcolii. În acest context, fiecare şcoală devine ”o comunitate a celor ce învaţă”, în condiţiile propriului său plan de îmbunătăţire continuă a predării, învăţării şi disciplinei. Elevii se străduiesc şi fac progrese în direcţia atingerii standardelor dorite, fiind ajutaţi de părinţi, cadre didactice şi alţi parteneri implicaţi. Parteneriatul şcoalăcomunitate necesită implementarea unui management participativ. Prin implicarea în viaţa comunităţii, elevii simulează procesele elaborării, luării şi evaluării deciziilor. De aceea, încurajarea prin parteneriatul dintre şcoală şi comunitate constituie o premisă pentru educarea elevilor în vederea exercitării statutului şi a rolului de cetăţean. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, şcoală, comunitate, familie, elevi, educaţie, obiective, partnership, school, community, family, students, education, objectives |
||||||
|