Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
970 174 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 22:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013+37.015.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Gândirea critică din perspectivă pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 54-56. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013+37.015.3 | ||||||
Pag. 54-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune o analiză a gândirii critice din perspectivă proprie pedagogiei în calitatea sa de ştiinţă socioumană specializată în studiul educaţiei, perspectivă care impune: definirea gândirii critice la nivel de concept pedagogic operaţional, reconstruit interdisciplinar; evidenţierea realităţii psihologice reflectate la acest nivel; reevaluarea globală a gândirii critice în contextul educaţiei contemporane. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire critică, educaţie cognitivă, instruire, autoinstruire, competențe, critical thinking, cognitive education, instruction, self-instruction, competences |
||||||
|