Подготовкa педагогов профессионального обучения в контексте компетентностного подхода
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
725 0
SM ISO690:2012
GNATÎŞINA, Elena. Подготовкa педагогов профессионального обучения в контексте компетентностного подхода . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 5(15), pp. 125-126. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(15) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Подготовкa педагогов профессионального обучения в контексте компетентностного подхода

Pag. 125-126

Gnatîşina Elena
 
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În studiile privind modernizarea învăţământului abordarea bazată pe competenţe este privită prin cadrul conceptual – vectorul de reînoire a conţinutului învăţământului. La fel, în conceptul de competenţe, se accentuează şi ideologia învăţământului ce se formează ,,de la rezultat”.

In the present research about the modernization of education, the competence approach is seen as a catalyst of changing the consistence of education. It is mentioned that the competence based concept has the meaning of educational ideology formed from the result.