Motivaţia învăţării pe parcursul vieţii: perspectivă andragogică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 22:01
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Motivaţia învăţării pe parcursul vieţii: perspectivă andragogică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 269-272. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Motivaţia învăţării pe parcursul vieţii: perspectivă andragogică

Pag. 269-272

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

The motivation of lifelong learning is a process that develops within the course of previous school and life stages/periods. Thus, the andragogical perspective of approaching the motivation for lifelong learning foresees the analysis of now and here and the longitudinal research of the phenomenon. In this article we analyze the interest-attitude and the capacity to learn within the course of life as longitudinal aspects of the motivation for learning.