Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
874 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:01 |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Motivaţia învăţării pe parcursul vieţii: perspectivă andragogică
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 269-272. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 269-272 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The motivation of lifelong learning is a process that develops within the course of previous school and life stages/periods. Thus, the andragogical perspective of approaching the motivation for lifelong learning foresees the analysis of now and
here and the longitudinal research of the phenomenon. In this article we analyze the interest-attitude and the capacity to learn within the course of life as longitudinal aspects of the motivation for learning. |
||||||
|