Fundamentul sociologic al cercetărilor de management şi marketing
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1003 7
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-10 10:18
SM ISO690:2012
SPÎNU, Marian-Nicu. Fundamentul sociologic al cercetărilor de management şi marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2009, nr. 8(28), pp. 283-284. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(28) / 2009 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Fundamentul sociologic al cercetărilor de management şi marketing

Pag. 283-284

Spînu Marian-Nicu
 
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013