Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă – studiu comparativ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1573 84
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 16:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.2-053.66 (1)
Psihologie (3476)
SM ISO690:2012
RACU, Igor, HORGA, Emilia Carmen. Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă – studiu comparativ. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2019, nr. 1(54), pp. 57-69. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 1(54) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă – studiu comparativ

Personality development at preadolescence: comparative study

CZU: 159.923.2-053.66

Pag. 57-69

Racu Igor1, Horga Emilia Carmen2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Necunoscută, România
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2019


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele de bază a unui studiu teoretico- experimental privind dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă. Cercetarea experimentală a fost realizată ca un studiu comparativ pe două eșantioane de subiecți: preadolescenți cu dezvoltare tipică și preadolescenți cu CES. Drept urmare a cercetării experimentale am reușit să stabilim diferențe în structurile de personalitate pentru preadolescenții cu CES și dezvoltare tipică.

The article presents the results of theoretical and experimental research on personality development at preadolescence. Experimental research was designed as a comparative study on two samples of subjects: preadolescents with typical development and preadolescents with special education needs. As results the differences between personality structure and traits at typical preadolescents and special needs preadolescents were established.

Cuvinte-cheie
vârsta preadolescentă, personalitate, dezvoltarea personalităţii, dezvoltare tipică,

preadolescence, personality, personality development, typical development