Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
690 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 16:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (61) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
SM ISO690:2012 GARBUZ, Stela. Procesul de adaptare a școlarului mic la noile modele de învățare-evaluare. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 66-69. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 66-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La vârsta școlară cea mai importantă activitate este cea de învățare. Aceasta determină și cele mai importante transformări care apar în dezvoltarea psihicului copilului la această etapă de vârstă. Dezvoltarea noilor modele și metodologii centrate pe elev, pe demersuri interactive trebuie să respecte pro$ilul psihologic de vârstă și de personalitate al elevului, necesitățile, interesele și motivele sale personale de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, educație adaptată, metodologie, proces educaţional, strategie., adaptation, adapted education, methodology, educational process, strategy. |
||||||
|