Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
985 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (476) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Condiţii de organizare eficientă a procesului educaţional la disciplinele şcolare Biologie, Chimie. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 3-8. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 3-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie condițiile de organizare a procesului educațional ce urmează să asigure realizarea unei învățări eficiente. Pentru a garanta un nivel sporit al calității și eficienței, este necesar de a respecta cele două tipuri de condiții pedagogice și psihologice în organizarea procesului educațional. Condițiile pedagogice sunt privite prin prisma caracteristicilor specifice procesului, și anume: formativ, informativ, normativ, sistemic, axiologic, managerial, praxiologic, climatul relațional etc. La rândul lor, condițiile psihologice sunt privite prin prisma mediului educațional: starea de bine, sentimentul de apartenență, menținerea stării de curiozitate, autonomia, măiestria, planficarea pauzelor de relaxare. Îmbinarea acestor două tipuri de condiții pedagogice și psihologice în organizarea și realizarea procesului educațional la disciplinele educației științifice va determina dirijarea eficientă în vederea obținerii de rezultate scontate. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare eficientă, proces educaţional, condiții ale învățării eficiente, condiții pedagogice, condiții psihologice, educație științifică, effective education, educational process, effective learning conditions, pedagogical conditions, psychological conditions, scientific education. |
||||||
|