Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
889 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 11:58 |
SM ISO690:2012 SOLOVIEVA, Elena, LENŢA, Anatolie. Regards sur le rôle de la phonétique dans le cours de français, langue étrangère. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2007, nr. 4, pp. 240-244. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4 / 2007 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 240-244 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesorul de limbă a căutat dintotdeauna ajutor din partea lingvistului, iar lingvistul a visat mereu să-şi vadă teoria angrenată în procesul de predare. În articolul de faţă, se încearcă a potrivi unele metode din fonetica practică la necesităţile predării limbii franceze. Se aduc unele argumente potrivit cărora fiecare metodă poate concura la nuanţarea aspectului de conţinut al unităţilor semnificative şi deci poate fi luată în calcul de profesorul de limbă. |
||||||
|