Comunităţi şcolare în acţiune: Crearea condiţiilor pentru persistarea în şcoală a elevilor din familiile social-vulnerabile
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
805 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 09:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1(478-22) (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
NAHABA, Lilia. Comunităţi şcolare în acţiune: Crearea condiţiilor pentru persistarea în şcoală a elevilor din familiile social-vulnerabile. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2010, nr. 6(64), pp. 6-7. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(64) / 2010 / ISSN 1810-6455

Comunităţi şcolare în acţiune: Crearea condiţiilor pentru persistarea în şcoală a elevilor din familiile social-vulnerabile
CZU: 373.1(478-22)

Pag. 6-7

Nahaba Lilia
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2013