Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
843 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
651.1:338.515:663.2(478) (1) |
Conducere și organizare în industrie, comerț și comunicații (2472) |
Preț. Formarea prețului. Costuri (108) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (444) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Irina. Analiza realizării obiectivului de maximizare a profitului la întreprindere (Studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2018, nr. 2(112), pp. 141-150. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(112) / 2018 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 651.1:338.515:663.2(478) | ||||||
Pag. 141-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condiţiile economiei de piaţă problemele ce ţin de determinarea rezultatelor financiare realizate de agenţii economici şi de analiza acestora se consideră a fi actuale, deoarece fiecare unitate economică tinde spre obţinerea şi maximizarea profitului, nu însă spre activarea în pierderi. Astfel, anume acest obiectiv devine acea „forță motrice” a managementului financiar al fiecărei întreprinderi pentru a o conduce spre obținerea rezultatelor dorite. |
||||||
Cuvinte-cheie maximizarea profitului, industrie vinicolă., rentabilitate, management financiar |
||||||
|