Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1288 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-10-31 17:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.146 (26) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina, VASILACHE, Corina. Evaluarea – componentă a procesului de instruire în contextul asigurării conexiunii și continuității în învățământul superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 38-45. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.146 | ||||||
Pag. 38-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol se examinează evaluarea în contextul asigurării conexiunii și continuității în procesul de instruire în școala superioară. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, funcții ale evaluării, tipuri de evaluare (inițială, curentă, finală), conexiune și continuitate, metode/ tehnici de evaluare, metode complementare de evaluare. |
||||||
|