Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
923 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-02-04 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.46:81'1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Lingvistică. Limbi (5107) |
SM ISO690:2012 COCIERU, Natalia. Abordarea analizei contrastive ca principiu de bază al intercomprehensiunii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 32-34. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.46:81'1 | ||||||
Pag. 32-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
L'article ci-dessous reflète le problème de l'utilisation de la stratégie contrastive comme principe de base du développement de l'intercompréhension entre les langues apparentées et comme modalité d'accès au plurilinguisme. Tenant compte du fait que les systèmes linguistiques apparentés comportent des traits communs tant au niveau lexical qu'au niveau structural, l'article met en évidence les effets positifs de la valorification de ses particularités dans le processus du développement des compétences plurilinguistiques. |
||||||
Cuvinte-cheie intercomprehensiune, analiză contrastivă, competenţe transferabile, comprehensiune, transfer, interlingvistic, intralingvistic, proximitate lingvistică. |
||||||
|