Abordarea analizei contrastive ca principiu de bază al intercomprehensiunii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
923 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-02-04 19:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.46:81'1 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Lingvistică. Limbi (5107)
SM ISO690:2012
COCIERU, Natalia. Abordarea analizei contrastive ca principiu de bază al intercomprehensiunii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 32-34. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455

Abordarea analizei contrastive ca principiu de bază al intercomprehensiunii
CZU: 37.016.46:81'1

Pag. 32-34

Cocieru Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

L'article ci-dessous reflète le problème de l'utilisation de la stratégie contrastive comme principe de base du développement de l'intercompréhension entre les langues apparentées et comme modalité d'accès au plurilinguisme. Tenant compte du fait que les systèmes linguistiques apparentés comportent des traits communs tant au niveau lexical qu'au niveau structural, l'article met en évidence les effets positifs de la valorification de ses particularités dans le processus du développement des compétences plurilinguistiques.

Cuvinte-cheie
intercomprehensiune, analiză contrastivă, competenţe transferabile, comprehensiune,

transfer,

interlingvistic, intralingvistic, proximitate lingvistică.