Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1132 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.3 (34) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4035) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia. Caracterul inovativ al educaţiei prospective. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 1(53), pp. 19-22. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(53) / 2009 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.3 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Caracterul inovativ al educaţiei prospective este legat de introducerea schimbărilor. Raportate la noua dinamică a fenomenului social, acestea solicită o abordare din perspectivă viitorologică, dar şi globală. Ca element esenţial al educaţiei pentru schimbare, educaţia prospectivă pune accent pe trecerea de la „învăţarea de menţinere" la „învăţarea inovatoare", care nu este altceva decît un mijloc necesar pentru a pregăti atît indivizii, cît şi societăţile să acţioneze concertat în situaţii noi. |
||||||
|