Din experienţa tinerilor profesori de Religie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
798 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 15:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13-053.6:2 (1)
Educație (14637)
RELIGIE. TEOLOGIE (786)
SM ISO690:2012
GOREANU, Nicolae. Din experienţa tinerilor profesori de Religie. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 102-104. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470

Din experienţa tinerilor profesori de Religie

From experience of young teachers of religion

CZU: 371.13-053.6:2

Pag. 102-104

Goreanu Nicolae12
 
1 Liceul Teoretic „Elena Alistar”, mun. Chișinău,
2 Gimnaziul Cobusca Nouă, Anenii Noi
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2018


Rezumat

Începându-mi cariera de cadru didactic, prima problemă cu care m-am confruntat a fost însuşi statutul orei de Religie. Cu toate că administraţia instituţiei şi profesorii de alte discipline şi-ar fi dorit ca elevii să studieze Religia, totuşi, remunerarea unui specialist devenea o problemă, deoarece se lua din orele opţionale pe care ar fi putut să le predea cadrele didactice de bază, aceştia rămânând adeseori cu un salariu incomplet

Beginning with my teaching career, the first problem I faced was the status of the Religion lesson. Although the administration of the institution and teachers of other disciplines would have wanted students to study Religion, however, the remuneration of a specialist became a problem, because it was taken from the optional lessons that basic teachers could have taught, often with an incomplete salary. 

Cuvinte-cheie
disciplina Religia, competenţe specifice, comunicare cu comunitatea, conlucrare cu administraţia şi cu corpul profesoral, criza familiei, moralitate sănătoasă.,

discipline Religion, specific skills, communication with the community, cooperation with the administration and with the teaching staff, family crisis, healthy morality