Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
798 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 15:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13-053.6:2 (1) |
Educație (14637) |
RELIGIE. TEOLOGIE (786) |
SM ISO690:2012 GOREANU, Nicolae. Din experienţa tinerilor profesori de Religie. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 102-104. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13-053.6:2 | ||||||
Pag. 102-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Începându-mi cariera de cadru didactic, prima problemă cu care m-am confruntat a fost însuşi statutul orei de Religie. Cu toate că administraţia instituţiei şi profesorii de alte discipline şi-ar fi dorit ca elevii să studieze Religia, totuşi, remunerarea unui specialist devenea o problemă, deoarece se lua din orele opţionale pe care ar fi putut să le predea cadrele didactice de bază, aceştia rămânând adeseori cu un salariu incomplet |
||||||
Cuvinte-cheie disciplina Religia, competenţe specifice, comunicare cu comunitatea, conlucrare cu administraţia şi cu corpul profesoral, criza familiei, moralitate sănătoasă., discipline Religion, specific skills, communication with the community, cooperation with the administration and with the teaching staff, family crisis, healthy morality |
||||||
|