Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1585 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-08 13:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922 (1005) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, MONACHU, Maria Monica. Dezvoltarea personalității preadolescentului educat în diferite medii sociale de viață. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 2(51), pp. 44-62. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(51) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922 | ||||||
Pag. 44-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu teoretico experimental în care a fost cercetată o problemă importantă și actuală din domeniul psihologiei – dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă. Cercetarea experimentală este una comparativă: au fost incluși în experiment preadolescenți din diferite situații sociale de dezvoltare – SSD - (educați în familii complete, familii cu părinții divorțați sau plecați din țară, din mediul urban și rural). Identificarea diferențelor în profilul de personalitate la preadolescenții din diferite SSD a permis organizarea experimentului formativ care a fost realizat în scopul demonstrării posibilității de influiență pozitivă în condiții experimentale în special organizate asupra procesului de dezvoltare a personalității în această perioadă de vârstă. |
||||||
Cuvinte-cheie vârsta preadolescentă, situație socială de dezvoltare, personalitate, dezvoltarea personalității. |
||||||
|