Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1418 109 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 12:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1 (99) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
SM ISO690:2012 PROȚIUC, Silvia. Rolul proiectelor educaționale în dezvoltarea instituției de învăţământ profesional tehnic.. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 76-84. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1 | ||||||
Pag. 76-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Proiectele educaționale sunt rezultatul firesc al schimbărilor care au intervenit în viața instituțiilor de învățământ profesional tehnic, ca urmare a implementării procesului de democratizare și reformare a sistemului de învățământ. Instituțiile de învățământ profesional tehnic s-au transformat treptat din organizații rigide în organizații flexibile, care au drept scop produsul final - tânărul pregătit din toate punctele de vedere pentru integrarea profesională, iar implementarea proiectelor a contribuit și contribuie atât la dezvoltarea instituției, cât și la promovarea imaginii acesteia la nivel național |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional tehnic, proiect educațional, mediu educaţional, dezvoltare organizațională, sporirea calității procesului educațional., technical vocational education, educational project, educational environment, organizational development, increasing the quality of the educational process. |
||||||
|