Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
646 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 14:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
784.6:781.68+784.6(478)+785.161(478) (1) |
Muzică vocală (288) |
Muzică instrumentală. Muzică simfonică. Gruparea instrumentelor. Muzică pentru ansamblu (274) |
SM ISO690:2012 CORJAN-COLESNIC, Angela. Influenţa limbajului jazzistic asupra cantecului Te salut, Chişinău! de Oleg Negruţa In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 90-95. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 784.6:781.68+784.6(478)+785.161(478) | ||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articolul semnat de Angela Corjan sunt abordate unele aspecte de bază ce ţin de influenţa stilisticii jazzului asupra cantecului „Te salut, Chişinău!”, semnat de compozitorul Oleg Negruţa la inceputul anilor 1960. Autoarea scoate in evidenţă varietatea ontologică a piesei, care există in diferite componenţe interpretative, caracteristice jazzului, precum şi elementele melodice, armonice, metro-ritmice de origine jazzistică, imbinate armonios in limbajul muzical al cantecului vizat |
||||||
Cuvinte-cheie bossa nova, walking bass, cântec, jazz, swing, call-and-response, jazz standard, sheet music |
||||||
|