Valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale în grădinița de copii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1179 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 23:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.362 (2)
Educație (14644)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela, CARABET, Natalia, PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale în grădinița de copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 185-189. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale în grădinița de copii

The formative-developer value of the educational panels in the kindergarten

CZU: 372.362

Pag. 185-189

Gînju Stela, Carabet Natalia, Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

Este recunoscut faptul că asupra dezvoltării globale a copiilor un rol esențial are mediul de învățare, care este constituit din mai multe elemente. Unul dintre elementele principale în grădinița de copii sunt panourile educaționale. Acestea trebuie să corespundă anumitor cerințe metodologice: reprezentativitate, accesibilitate, funcționalitate etc. Studiul empiric este realizat pe un eșantion de cca 50 de cadre didactice din instituțiile de educație timpurie din Republica Moldova cu scopul de a determina valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale. Partea formativă a cercetării s-a realizat printr-un master-class, unde au fost confecționate panouri educaționale ieftine și funcționale.

An essential role in the development of children all over the world is played by the learning environment, which consists of several elements. One of its main parts in the kindergarten is represented by the educational panels, which should respect some methodological requirements, such as: representativeness, accessibility; functionality, etc. The empirical study is realized on a sample of about 50 teachers from the early educational institutions from the Republic of Moldova, in order to determine the formative-developer value of the educational panels. The formative part of the research was realized via a master-class, where there were created inexpensive and functional educational panels.

Cuvinte-cheie
mediu de învățare,

panouri educaționale.