Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1179 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 23:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.362 (2) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, CARABET, Natalia, PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale în grădinița de copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 185-189. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.362 | ||||||
Pag. 185-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este recunoscut faptul că asupra dezvoltării globale a copiilor un rol esențial are mediul de învățare, care este constituit din mai multe elemente. Unul dintre elementele principale în grădinița de copii sunt panourile educaționale. Acestea trebuie să corespundă anumitor cerințe metodologice: reprezentativitate, accesibilitate, funcționalitate etc. Studiul empiric este realizat pe un eșantion de cca 50 de cadre didactice din instituțiile de educație timpurie din Republica Moldova cu scopul de a determina valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale. Partea formativă a cercetării s-a realizat printr-un master-class, unde au fost confecționate panouri educaționale ieftine și funcționale. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare, panouri educaționale. |
||||||
|