Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
897 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 17:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:159.922.76 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Strategii de formare a deprinderilor de viață la copiii cu dizabilități. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 150-155. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:159.922.76 | ||||||
Pag. 150-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autonomia personală are un rol important în formarea deprinderilor de viață la copiii cu dizabilități, iar atitudinea parentală/a celor din jur constituie baza formării lor. Gradul de autonomie al fiecărui copil, împreună cu ceilalți factori (vârsta copilului, accesibilitatea, mediul etc.), este influențat de handicapul copilului și de atitudinea părinților. Cu cât handicapul este mai sever, cu atât mai redus este nivelul de autonomie în activitățile zilnice. Copiii cu întârziere de dezvoltare au nevoie de mai multe repetări pentru a dobândi noi deprinderi de viață. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dizabilităţi, deprinderi de viață, stiluri parentale, atitudini parentale. |
||||||
|