Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1310 153 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 13:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035:159.923:316.6-053.6 (1) |
Educație (14644) |
Psihologie (3477) |
Psihologie socială (992) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin, BRADEA, Adela. Câteva aspecte privind dezvoltarea psihosocială a adolescenților. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 118-122. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035:159.923:316.6-053.6 | ||||||
Pag. 118-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adolescența reprezintă cea mai complicată perioadă a vieții umane. Mulți specialiști pot spune că în acest moment o persoană devine matură din punct de vedere fizic, intelectual sau moral, dar niciodată din cel emoțional. Aceasta înseamnă că există un risc mare ca un adolescent să se implice în anumite activități periculoase, deoarece există o inadvertență între posibilitățile lui reale și dorințele sale. De exemplu, unii adolescenți pot fi implicați în consumul abuziv de alcool / droguri, manifestă comportament verbal sau fizic agresiv, prezintă dificultăți în comunicarea cu părinții sau cu alți adulți, ajung la eșec sau chiar abandon școlar și așa mai departe. În astfel de circumstanțe, părinții și profesorii au o misiune foarte dificilă de a încerca să-i convingă pe acești adolescenți că asemenea conduite nu sunt bune pentru dezvoltarea lor și, în general, pentru întreaga societate. În lucrarea de față vom încerca să analizăm unele caracteristici ale dezvoltării adolescenților și unele probleme cu care se pot confrunta în această perioadă, sugerând, de asemenea, câteva soluții pertinente necesare pentru rezolvarea unor astfel de probleme. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, adolescenţi, personalitate, probleme. |
||||||
|