Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5:378 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 PAIU, Mihai, REPIDA, Tatiana, ŢURCANU, Carolina. Politici educaționale – dimensiune a conexiunii și continuității între cicluri ale învățământului superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 3-7. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5:378 | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele componente ale politicilor educaţionale ca dimensiune indispensabilă în asigurarea conexiunii şi continuităţii între ciclurile învăţământului superior în contextul necesităţii de a adapta formarea profesio-nală la cerinţele pieţei muncii. Este specificat rolul şi importanţa acordării serviciilor de sprijin în proiectarea carierei, accentul fiind pus pe prioritatea acestora în formarea şi dezvoltarea unei culturi antreprenoriale în cadrul învăţământului universitar. |
||||||
Cuvinte-cheie politici educaţionale, piaţa muncii, proiectarea carierei, cicluri de învăţământ, cultură antreprenorială. |
||||||
|