Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-05-07 19:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.135.1.1+801.73 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4035) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464) |
Studii și științe auxiliare ale filologiei (74) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Limba de instruire. Relevanţa integrării informaţiei ştiinţifice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 43-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.135.1.1+801.73 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studierea limbii române ca limbă de instruire nu se opreşte la asimilarea structurii gramaticale şi a lexicului ei, ci trebuie să creeze oportunităţi de integrare a cunoştinţelor din toate domeniile şi să constituie o premisă pentru abordarea unui spectru larg de texte ştiinţifice.Atât textele didactice, din manualele şcolare, cât şi cele din dicţionare, enciclopedii şi alte surse, textele de popularizare trebuie citite adecvat, iar interpretarea lor impune o procesare detaliată a informaţiei verbale şi nonverbale – simboluri, scheme, diagrame, hărţi etc |
||||||
Cuvinte-cheie nonfiction text, popular science text., dictionary, Encyclopedia |
||||||
|