Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1000 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (478) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 GHILEŢCHI, Zorina. Calitatea în educaţie: definire şi abordare conceptuală. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 19-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezent susţine interesul public pentru domeniul calităţii în educaţie, specificând necesitatea de a crea un sistem de criterii unificatoare de evaluare a acesteia. Pentru început se insistă pe explicarea noţiunii-concept, prilej de specificare a confuziei pe care o creează abordarea calităţii în educaţie, mai ales că îi datorăm întâia apariţie în sfera producţiei. Acest fapt impune schimbarea de abordare a noţiuni de calitate în educaţie, care nu admite o percepţie simplistă şi periculoasă gen „input”/„output”, chiar dacă admitem aspectul „economic” al educaţiei, exprimat printr-un cost social / privat. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, calitate, evaluare, sistem, asigurare, indicatori. |
||||||
|