Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1035 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (180) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 BUCUR, Iana. Accesul preșcolarilor cu CES în instituțiile preșcolare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 68-76. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 68-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deşi la momentul actual în Republica Moldova se manifestă un interes sporit faţă de înrolarea copiilor cu CES în instituțiile preșcolare, totuşi, de cele mai multe ori, în societatea noastră dizabilitatea este un obstacol efectiv în exercitarea unor sau mai multor drepturi. Rămâne a fi dificilă pentru copiii cu CES și pentru părinții lor și accesibilitatea instituțiilor preșcolare, care nu au mai suportat schimbări la nivel de infrastructură încă de pe timpul sovietic, ca și sălile de grupă. Lipsa motivației cadrelor didactice, precum și lipsa finanțării suplimentare din partea APL-ului, știrbește din calitatea procesului instructiv-educativ. În schimb, în ultimii ani, a fost simțită atitudinea pozitivă a societății față de această problemă, ceea ce contribuie foarte mult la eficientizarea procesului incluziv |
||||||
Cuvinte-cheie deficienţă, invaliditate, dizabilitate, aspect social, incapacitate, incluziune, educație incluzivă, deficit, infirmitate, adaptare curriculară. |
||||||
|