Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
684 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-16 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
070:327(478+4) (1) |
Ziare. Presă. Jurnalism (562) |
Relații internaționale. Politică internațională. Activitate internațională. Politică externă (1445) |
SM ISO690:2012 TONJOC, Angela. Rolul mass-mediei în promovarea procesului de Integrare europeană a Republicii Moldova. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină , 2015, nr. 6(63), pp. 66-68. ISSN 1729-8687. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină | ||||||
Numărul 6(63) / 2015 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873 | ||||||
|
||||||
CZU: 070:327(478+4) | ||||||
Pag. 66-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This work includes analysis and argumentation importance of the media factor in creating and promoting European integration of Moldova Media plays a crucial role in promoting European integration of Moldova, just that this is not capitalized; on the contrary, the media most often used as a tool to promote individual political personalities, without taking into consideration the interests of neither the citizens nor our country’s future |
||||||
Cuvinte-cheie European integration, process, media, promotion, Moldova, European Union |
||||||
|