Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94+37.034 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Istoria generală (528) |
SM ISO690:2012 BÎRLĂDEANU, Ala. Competenţa-cheie a învăţa să înveţi în corelare cu competenţele şcolare la disciplinele Istorie şi Educaţie civică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 96-100. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94+37.034 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol abordăm dezvoltarea de competenţe la disciplinele socio-umane din perspectiva interdependenţei acestora. Confruntîndu-se cu exigenţele unui învăţămînt modern, profesorul trebuie să demonstreze, pe lîngă cunoştinţe de specialitate, cunoştinţe de didactica disciplinei, cît şi priceperi, deprinderi, abilităţi şi atitudini ce îi permit să acţioneze cu succes în pregătirea şi educaţia elevilor în calitatea lor de cetăţeni activi ai societăţii. Educaţia socio-umană are un rol esenţial în dezvoltarea personalităţii elevilor, contribuind la formarea capacităţii de a valoriza realităţile din jur, la consolidarea conştiinţei de sine, la afi rmarea unor atitudini pozitive faţă de valorile fundamentale, instituţii, societate, familie. |
||||||
|