Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
779 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 00:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 DULAMĂ, Maria-Eliza. Abordarea transdisciplinară – tendinţă actuală în învăţarea geografiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 1(71), pp. 13-19. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(71) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prima parte a lucrării se clarifică semnificaţia abordării pluridisciplinare a problemelor din realitatea în care trăim şi se prezintă un exemplu de studiere a unui caz în acest sens (Roşia Montană). În partea a doua a lucrării se prezintă semnificaţia abordării interdisciplinare a unor aspecte din realitate şi se descrie o situaţie de învăţare. În partea a treia a lucrării se analizează conceptul de transdisciplinaritate şi modul în care se poate aborda o temă din această perspectivă. |
||||||
|