Abordarea transdisciplinară – tendinţă actuală în învăţarea geografiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
779 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 00:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (260)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
DULAMĂ, Maria-Eliza. Abordarea transdisciplinară – tendinţă actuală în învăţarea geografiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 1(71), pp. 13-19. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(71) / 2012 / ISSN 1810-6455

Abordarea transdisciplinară – tendinţă actuală în învăţarea geografiei
CZU: 37.016.046

Pag. 13-19

Dulamă Maria-Eliza
 
Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2017


Rezumat

În prima parte a lucrării se clarifică semnificaţia abordării pluridisciplinare a problemelor din realitatea în care trăim şi se prezintă un exemplu de studiere a unui caz în acest sens (Roşia Montană). În partea a doua a lucrării se prezintă semnificaţia abordării interdisciplinare a unor aspecte din realitate şi se descrie o situaţie de învăţare. În partea a treia a lucrării se analizează conceptul de transdisciplinaritate şi modul în care se poate aborda o temă din această perspectivă.

Dans la première partie de l’étude, nous avons poursuivi la clarification du sens de l’approche pluridisciplinaire des problèmes quotidiens et nous y avons présenté une étude de cas (Roşia Montană). La seconde partie de l’étude a été dédiée à la signification de l’approche interdisciplinaire de quelques aspects de la réalité et également une situation d’apprentissage. Dans la troisième partie de l’épreuve, nous avons analysé le concept de transdisciplinarité et la manière d’approche d’un sujet, vue cette perspective.