Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
695 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 00:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (758) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 GROSU, Ira, BELEAEVA, Svetlana. Rolul psihologului în instituţia de învăţămînt preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 93-96. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 93-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Măiestria pedagogului a fost valorificată mereu la nivelul cel mai înalt, fiind considerată element primordial în instruirea şi educaţia noilor generaţii. Perfecţionarea cadrelor didactice are un scop bine definit – îmbunătăţirea procesului instructiv-educativ, inclusiv dezvoltarea inteligenţei emoţionale. Colaborarea fructuoasă dintre manageri, profesori, diriginţi, părinţi şi psihologi şcoalari creează premise pentru reuşita la învăţătură a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate psihologică, competenţă emoţională, Inteligenţa emoţională, instruire, educaţie |
||||||
|