Aspecte didactice ale aplicării metodelor / tehnicilor interactive în cadrul orelor de matematică din perspectiva centrării pe elev
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
675 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 23:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (62)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Matematică (1675)
SM ISO690:2012
BOTNARENCO, Mariana, HANGANU, Ludmila. Aspecte didactice ale aplicării metodelor / tehnicilor interactive în cadrul orelor de matematică din perspectiva centrării pe elev. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 95-98. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Aspecte didactice ale aplicării metodelor / tehnicilor interactive în cadrul orelor de matematică din perspectiva centrării pe elev
CZU: 37.02:51

Pag. 95-98

Botnarenco Mariana, Hanganu Ludmila
 
Colegiul Politehnic din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Articolul prezintă aspecte didactice ale utilizării metodelor interactive la matematică din perspectiva pedagogiei centrate pe elev. Acest demers asigură eficacitatea formării competenţelor specifice pentru viaţa cotidiană. Elevul este în centrul activităţii educative, profesorul avînd rolul de coordonator.

L’article envisage les aspects didactiques de l’utilisation des approches interactives aux Mathématiques dans la perspective de la pédagogie centrée sur l’élève. Cette approche qui assure l’efficacité de la formation des compétences spécifiques pour la vie quotidienne. L’élève est au centre de l’action éducative, l’enseignant au rôle de coordonner.

Cuvinte-cheie
l’action éducative, la pédagogie centrée sur l’élève, formation des compétences,

mathématiques,

méthodes