Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
675 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 23:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (62) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Matematică (1675) |
SM ISO690:2012 BOTNARENCO, Mariana, HANGANU, Ludmila. Aspecte didactice ale aplicării metodelor / tehnicilor interactive în cadrul orelor de matematică din perspectiva centrării pe elev. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 95-98. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:51 | |||||||
Pag. 95-98 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul prezintă aspecte didactice ale utilizării metodelor interactive la matematică din perspectiva pedagogiei centrate pe elev. Acest demers asigură eficacitatea formării competenţelor specifice pentru viaţa cotidiană. Elevul este în centrul activităţii educative, profesorul avînd rolul de coordonator. |
|||||||
Cuvinte-cheie l’action éducative, la pédagogie centrée sur l’élève, formation des compétences, mathématiques, méthodes |
|||||||
|