Competenţele de formare profesională iniţială a profesorilor de istorie în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
611 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-09 17:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.124:94(478) (1)
Educație (14649)
Istoria Moldovei. Republica Moldova (67)
SM ISO690:2012
MUSTEAŢĂ, Sergiu. Competenţele de formare profesională iniţială a profesorilor de istorie în Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 75-80. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Competenţele de formare profesională iniţială a profesorilor de istorie în Republica Moldova
CZU: 371.124:94(478)

Pag. 75-80

Musteaţă Sergiu
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

În acest articol sînt prezentate competenţele profesorilor de istorie în conformitate cu actualul Cadrul Naţional al Calificărilor pentru Învăţămîntul Superior. Documentul respectiv este mai detaliat ca precedentul, iar competenţele profesionale sînt descrise după ciclurile de studiu – licenţă, masterat şi doctorat.

This paper is presenting the competences of ITT of history teachers by actual National Frame of the Qualifications for Higher Education. The new document is more detailed that old one and professional competences are described according to educational levels: BA, MA and PhD.

Cuvinte-cheie
competences, High education, history,

qualification,

trainig of teachers